Saltele si perne – intre teleshopping, retail offline si magazine online

Produsele pentru confortul somnului – saltele de pat si perne – sunt deja de ani buni promovate foarte mult la televizor, in reclamele de tip teleshopping. Unii comanda folosind acest canal de vanzari, altii oricum sunt influentati chiar si fara sa-si dea seama: ajung sa fie mai interesati de domeniu, sa priveasca altfel universul saltelelor, pernelor si paturilor. Atunci cand au probleme cu somnul, isi amintesc ca salteaua si perna ar putea sa-i ajute daca ar avea anumite caracteristici.

saltea de patAceasta situatie ajuta vanzarile pe toate canalele, mai ales pe segmentele de pret mediu si superior. In prezent, cei care isi doresc calitate foarte buna, au de unde alege, caci retailerii ofera o mare diversitate de produse, pentru toate preferintele.

De context profita si magazinele generaliste – hipermarketurile si magazinele de tip cash & carry. Gama de produse pentru somn s-a diversificat in aceste magazine, unele comercializeaza chiar si modele de pat de dormitor. In general insa, in aceste spatii de retail se gasesc mai mult saltele si perne din categoriile inferioare, pentru a putea asigura rulajele dorite.

Cele mai multe modele de saltele si perne pot fi gasite in magazinele specializate. Totusi, acestea sunt destul de putine, necesita un drum special de multe ori, iar cei din unele localitati mai mici ar trebui sa parcurga zeci sau sute de km pana la un astfel de magazin.

Solutia vine din nou din mediul online, unde s-au dezvoltat magazine foarte ample in domeniu – adevarate hipermarketuri specializate. Produsele pot fi comandate usor, pot fi platite cu cardul (chiar si in rate, prin sistemele oferite de banci si IFN-uri) si sunt livrate oriunde in tara, prin curier rapid. Unele magazine online au si showroom-uri in tara, abordand acest segment intr-un mod cu totul profesionist, asigurandu-si clientii de stocuri consistente, produse si servicii de buna calitate.