Campanie noua Mercador.ro la inceput de 2014 – Cumpar foehn si Caut zugrav – reclame ce recicleaza abordarea din 2013

Mercador.ro si tocmai.ro continua “duelul” in campanii si in acest an. Chiar in acelasi calup publicitar la TV am vazut reclame noi ale ambelor branduri. Tocmai.ro continua seria cu Varu` (foarte bine), in timp ce Mercador.ro are doua reclame cam… slabute.

Prima dintre ele incepe cu un tipat, ceea ce este probabil foarte bine pentru a atrage atentia telespectatorilor (maximizeaza impactul), insa nu mi se pare deloc potrivit. Reclama deranjeaza, tipatul este neplacut si scenariul este cam slabut, cam patetic. Scopul scuza mijloacele? In acest caz, poate. Mercador.ro vrea sa-si fara branding, dar ar face-o mai bine daca si-ar gasi ceva al lor, asa cum au gasit cei de la tocmai.ro cu acest Varu`.

A doua reclama este la fel de slabuta si recicleaza prea tare acelasi scenariu de care ne-am cam plictisit. Cred ca si mercador.ro, si tocmai.ro, au deja un brand destul de puternic, tot mai multe persoane pun anunturi acolo sau cauta prin anunturile de acolo. Ar trebui sa treaca mai mult la inovatie si la ceva mai personal in privinta brandurilor, altfel isi dilueaza mesajele – pentru multi, mercador.ro si tocmai.ro sunt cam acelasi lucru, doar cu alt nume…

Observ ca agentia este The Geeks, clientul fiind Allegro Group Romania, compania care detine Mercador.ro, pe langa alte siteuri de top (Autovit.ro de exemplu). Reclamele sunt, probabil, ceea ce si-a dorit clientul. Acest tip de reclame este foarte bun pentru a atrage atentia spre Mercador.ro si pentru a-i initia si pe cei care nu folosesc in general astfel de siteuri sa mearga spre online. Este ceea ce face emag prin publicitatea TV – aduce un nou public. Totusi, cred ca cei care trebuiau sa afle de Mercador.ro au cam aflat, acum ar trebuie motive noi pentru a alege Mercador.ro si nu alte siteuri. Niste reclame mai destepte n-ar strica. Ceva lucru pentru un lovemark in acest domeniu? Poate ar merge incercat, caci piata s-a mai maturizat.

1 Comment

Comments are closed