Agentiile de pariuri, in competitie cu… farmaciile si bancile

Ce legatura au agentiile de pariuri sportive cu farmaciile si bancile? Toate sunt interesate sa fie cat mai aproape de clienti, astfel incat “vaneaza” cele mai bune spatii de retail in marile orase si se pozitioneaza chiar si una langa alta. Astfel, vedem zone comerciale in care sunt chiar si 3 sau mai multe case de pariuri una langa alta. La fel este si cu farmaciile si cu bancile, care nu au probleme in a se pozitiona in acest fel una fata de cealalta. Din contra, un brand care isi stabileste o locatie intr-o zona noua atrage si alte branduri concurente.

ponturi pariuriNumarul agentiilor de pariuri sportive a crescut puternic in mediul offline in ultimii ani. Culmea, asta se intampla intr-o perioada in care si online a crescut masiv interesul romanilor pentru aceste jocuri ce imbina cunostintele sportive cu intuitia / norocul.

Unii spun ca este vorba despre stiinta si experienta, dar pana la urma tot norocul este cel care decide. Evident insa ca nu este chiar ca la jocul de loterie; la pariurile sportive, poti calcula sansele si poti sa stii cat de tare iti fortezi norocul. Cei ce joaca des cauta online ponturi de pariuri castigatoare, informatii despre ce evenimente spotive merita incluse in biletul zilei si cu ce cote.

Casele de pariuri si-au deschis agentii atat in zone urbane centrale, cat si in cartiere, exact strategia bancilor si a farmaciilor. In ultima vreme, locatiile de pariere sunt insa tot mai mici ca dimensiune, preferandu-se astfel de agentii care sa genereze cheltuieli cat mai reduse. Cele mai multe agentii de pariuri sunt grupate in lanturi sub brand comun, dar exista si retele locale. Unii jucatori sunt fideli unei anumite case de pariuri, altii aleg in functie de cotele de interes. Tocmai de aceea, unele agentii “fura” din clientii altor agentii, ajutate de modul in care se pozitioneaza alaturi de concurenta.