Iubirea vinde orice, de la fashion la abonamente de telefonie mobila

Nici n-a inceput bine februarie si am vazut primele semne de primavara: ghiocei infloriti prin gradinile de pe langa blocul meu si campanii cu iubire cu iz de Valentine`s Day. Acum, ca ne apropiem de 14 februarie, deja iubirea pare sa apara peste tot, prin reclame, pe website-uri, prin vitrine. Ofertele speciale “de Craciun”, “de iarna” si cu “lichidari de stocuri” au fost inlocuite cu cele care fac referire la iubire.

love tricouri tinarVrei cadouri pentru persoana iubita? Cumpara-i un smartphone cu abonament la super oferta (acum apare intrebarea: “Ii vei plati si abonamentul in urmatoarele 24 de luni?”) sau mai bine ceva din categoria fashion – indiferent ca este femeie sau barbat, tot gasesti sa-i cumperi ceva frumos, de la mall sau direct de pe internet.

Orice ai face, trebuie sa-ti scoti cardul la shopping. O vacanta intr-un loc romantic? Un week-end la munte? Cei din turism fac eforturi pentru a te ajuta sa impresionezi in relatia de cuplu. Poti cumpara parfumuri, cosmetice, servicii fel de fel – daca ai nevoie de idei, doar mergi pe la un centru comercial, uite-te la niste reclame TV sau fa o plimbare pe net.

In materie de fashion, vezi aici propuneri de incaltaminte pentru barbati, ceva cu spirit sportiv. Tot online gasesti o multime de variante si pentru femei. Partea buna la cumparaturile din e-commerce este ca, daca hainele sau incaltarile comandate nu i se potrivesc (ca marime sau din orice alt punct de vedere) persoanei iubite, se pot returna / inlocui fara probleme, daca te incadrezi in termenii si conditiile expuse pe website-ul de unde ai facut comanda.

In general, poti returna cam orice (daca este nefolosit) in 14 zile, dar cel mai bine este sa verifici exact. Evident, nu poti returna lenjerie intima (deci, daca faci cadouri “picante”, macar sa le nimeresti bine, nu-i comanda XS daca ea poarta XL, caci nu va fi un compliment, ci doar va parea ca nu vezi prea bine sau ca ii faci apropo-uri cu privire la vreo cura de slabire).