Casele de pariuri online, tot mai interesate de branding pe piata romaneasca

Se poate spune ca multe agentii de jocuri de noroc online au facut un pariu important pe piata romaneasca, in momentul in care au indeplinit conditiile pentru a primi licenta pe 10 ani din partea Oficiului National pentru Jocuri de Noroc. Un pariu castigator? Cu siguranta, daca ne uitam la apetitul romanilor pentru jocuri de noroc online si in special pentru pariuri online 🙂

NetBet, Winmasters, StanleyBet, CasaPariurilor, Betfair, Pokerstars / Betstars, 888, Fortuna, Superbet, Sportingbet si Unibet sunt, conform site-ului oficial ONJN, brandurile care au primit licente pe termen lung in Romania (mai exact, pana in 2026). Cel mai probabil, vor mai fi si alte nume care vor primi aceasta licenta pe 10 ani, dintre brandurile cu licente provizorii inca active in prezent.

In acest context in care exista siguranta pe termen lung, evident ca agentiile de jocuri de noroc online (majoritatea dintre ele bazandu-se in principal pe pariuri sportive) au tot curajul sa investeasca masiv in Romania, in platforme de calitate, suport tehnic pentru clienti si mai ales… marketing, branding, promovare cat cuprinde.

Daca ne gandim la Unibet, winmasters, NetBet si sportingbet, deja au fost facuti pasi notabili in ceea ce priveste legaturile de branding cu piata romaneasca. Ma refer aici la parteneriatele cu sportivi romani – Ilie Dumitrescu, Ionel Danciulescu, Gabi Balint, Dan Petrescu, Gica Craioveanu – iata branduri mari din fotbalul romanesc care acum s-au aliat cu branduri puternice de pe piata pariurilor sportive online.

pariuriCe inseamna asta? Astfel de agentii de pariuri online au venit aici pentru a ramane! Casele de pariuri spun asta clar si raspicat, prin strategia pe care o arata pe piata romaneasca de jocuri de noroc. Tot mai multe investesc si in branding la TV, in print si online, prin campanii menite sa castige increderea jucatorilor romani. Pe internet exista nu doar campanii clasice de promovare, ci si marketing intensiv pe baza de comisioane de afiliere.

Nu in ultimul rand, pentru a-si expune brandul alaturi de cele mai bune deal-uri, casele de pariuri online “se bat” intre ele in cote crescute, bonusuri de bun-venit si de fidelizare, pariuri fara risc si fel de fel de alte mecanisme de marketing. Pentru prima data, pariurile online din Romania sunt reglementate pe termen lung. Zece ani de acum inainte, pasionatii de pariuri sportive stiu ca pot juca pe website-urile unor branduri cunoscute si la nivel international, totul in maxima siguranta.

In acest domeniu al jocurilor de noroc, online-ul este clar favorit. Cum va fi piata romaneasa peste 10 ani? Cel mai probabil, online-ul va castiga teren in mod spectaculos, iar numarul caselor de pariuri offline va scadea simtitor, cel putin in mediul urban. Avand la indemana atat de multe gadgeturi conectate la internet, este imposibil ca romanii sa nu fie cuceriti de avantajele pariurilor online, in numar tot mai mare. Acum, ca se apropie Black Friday, sunt curios daca vom vedea anul acesta vreun brand dintre cele de mai sus care sa propuna in noiembrie oferte speciale sub acest “pretext” de marketing 🙂 Evident, in cazul pariurilor, nu poate fi vorba de preturi mai mici, ci de cote si bonusuri mai mari.