Comertul online cu materiale de constructii ia avant

Comertul online cu materiale de constructii ia avant

Daca in anii trecuti se putea vorbi despre prime incercari de conturare a unei piete de materiale de constructii in mediul online, in prezent exista mai multi jucatori solizi si un trend clar de ascensiune a acestui domeniu. Se poate spune ca, in prezent, comertul online cu materiale de constructii ia avant, atat pe segmentul de retail, cat si pe cel reprezentat de comenzile unor companii medii si mari, adica inclusiv constructori, dezvoltatori de proiecte imobiliare de orice fel.

Cum sa gasesti cei mai buni furnizori materiale pentru constructii si amenajari? Simplu, cauti pe internet. Poti identifica un magazin online de tip depozit online de materiale de constructii, adica un retailer care poate oferi cantitati oricat de mari, rapid, oriunde in tara, la preturi avantajoase. Trendul e-commerce este ajutat desigur si de piata de curierat, capabila in prezent sa asigure transport rapid la orice adresa din Romania, chiar si pentru cantitati foarte mari.

Ai un proiect de constructie sau de amenajare / renovare? Cei de la osbtego.ro iti pot oferi o gama variata de produse, la preturi accesibile. Gasesti inclusiv placa galbena tip Doka cu diverse dimensiuni, cerestea exotica, parchet, pal si alte produse. Magazinul online pune accentul pe anumite categorii de produse, avand avantajul preturilor foarte mici la aceste articole, in comparatie cu alti retaileri din domeniu.

materiale

Pe website sunt prezentate caracteristici tehnice la fiecare produs. De exemplu, avem Placa galbena tip Doka 0.5x2m 27mm la pret de sub 90 de lei pe bucata, placa in 3 straturi, constructie din lemn de pin sau molid. Produsele prezinta incleiere cu adeziv rezistent la umiditate AW100, conform standard EN 13353 (SWP/3) si rezistenta ridicata la uzura: 15 – 20 cicluri de cofrare.

In cazul materialelor de constructii, comenzile se pot face direct prin metode electronice, dar si prin metode clasice – de exemplu telefon sau fax. Multi clienti prefera comenzile la telefon, pentru ca au avantajul de a vorbi cu un operator si de a afla instant raspunsuri la orice intrebari. Se cunoaste astfel rapid stocul de materiale, se stabilesc datele livrarii si orice alte elemente importante. In acest caz, magazinul online functioneaza mai degraba ca un catalog de produse, insa indiferent de modul in care se inregistreaza comanda, se poate vorbi cu succes despre comert electronic, tinand cont de modul initial de interactiune intre client si retailer.