Tricourile, pixurile si stick-urile de memorie USB branduite – clasice si totusi de actualitate in marketingul direct

Probabil ca produsele care sunt personalizate in scop publicitar in cel mai mare numar sunt tricourile, pixurile si stick-urile de memorie USB. Extrem de multe firme apeleaza la imprimarea instrumentelor de scris cu logo-ul firmei / produselor, atat pe segmentul B2B, cat si pe B2C. Astfel, pixurile ajung la partenerii de afaceri (furnizori si mai ales clienti), dar si la consumatorii finali, acolo unde este cazul.

In marketingul direct, foarte multe promotii se refera in continuare la personalizarea de tricouri, aceste produse fiind permanent “la moda”. Personal, am o gramada de tricouri cu brand-uri cunoscute, pe care le-am primit cu diverse ocazii – in calitate de consumator, dar si de colaborator. Unele (de mai slaba calitate) le port prin casa 🙂 – deci, iata, un argument foarte important pentru a oferi doar tricouri de foarte buna calitate, ca se vor plimba pe afara si care se vor afisa pe strada, in fata a cat mai multor oameni. In functie de tipul de brand pe care il reprezinti, este important sa ai grija si la cine ajung materialele tale promotionale. Am vazut de mai multe ori persoane care nu se potriveau deloc cu brandul premium pe care il purtau in situatii gen maturat stradal…

Stick-urile de memorie USB sunt cred ca de vreo 10 ani des intalnite la tot felul de conferinte, deci mai ales in mediul B2B. Alte materiale personalizabile sunt gentile office, canile, sepcile, ochelarii de soare… In FMCG, daca faci o promotie intr-un hipermarket, evident ca poti personaliza cam orice, in functie de specificul brandului tau si de targetul tau. Daca vinzi prajiturele pentru copii, poti oferi penare, ghiozdane, caiete si alte asemenea. Paharele sunt deja ceva obisnuit pentru brandurile din categoria de bauturi (racoritoare si alcoolice).

Este interesant sa te gandesti la cadouri cat mai originale, pentru a surprinde cu adevarat consumatorii / partenerii si pentru a avea un efect de marketing mai puternic. Ca exemplu, am participat recent la o conferinta unde am primit o cutie de praline de ciocolata premium. Una dintre bomboane era personalizata cu logo-ul unei companii din sectorul de real estate… mi-a placut – inclusiv gustul bomboanei 🙂