Magazinele online, in lupta cu hipermarketurile si farmaciile pe segmentul de produse pentru bebelusi

Piata de retail cu produse pentru bebelusi se bazeaza destul de putin pe magazine clasice specializate si mai mult pe farmacii, hipermarketuri si magazine online. Succesul magazinelor online pe aceasta nisa este asigurat tocmai prin faptul ca magazinele specializate sunt foarte putine in mediul offline. Hipermarketurile sunt si ele destul de putine pe piata, la nivel national, se afla in general la departare destul de mare de clienti si au totusi o oferta limitata. Farmaciile, desi presarate pe toate drumurile, pot avea o gama de produse mai larga sau mai restransa, insa preturile sunt mai mereu destul de ridicate.

philipsAstfel, magazinele online au crescut in mod natural pe segmentul de produse pentru bebelusi si copii mici, caci acopera o nevoie imediata. Nici macar nu au nevoie sa modifice comportamentul de achizitie al consumatorului, caci acesta le va cauta singur pentru a-si putea achizitiona produsele pe care altfel le gaseste mai greu si…. mai scumpe.

In e-commerce-ul de specialitate se gasesc produse diverse, de la biberoane si pana la scaune de hranire, patuturi, carucioare sau tarcuri. Partea de hranire pentru cei mici cuprinde o varietate mare de produse, din punct de vedere al tipurilor de produse si al brandurilor. Un sterilizator electric cu abur sau o pompa de san pot fi cumparate la cele mai bune preturi din magazinele online.

Cei interesati vor putea compara preturile foarte usor si vor alege magazinul care le ofera preturi avantajoase + incredere + servicii de calitate. Magazinele lucreaza cu stocuri mari in general, caci astfel de produse sunt dorite foarte rapid, de cele mai multe ori. Mai departe, curierii asigura transportul indiferent ca locuinta este intr-un oras mare sau intr-un sat departe de orice forma de comert modern.

Alaturi de electroIT si carti, acest domeniu cred ca este printre putinele unde comertul electronic are o cota foarte importanta din totalul vanzarilor din piata, iar tendintele sunt de crestere, pe masura ce tot mai multi parinti si viitori parinti descopera lumea magazinelor online.