Literele luminoase – una dintre cele mai eficiente modalitati de semnalistica exterioara

Studiile cu privire la branding au aratat fara urma de indoiala ca orice marca de retail, prezenta cu spatii comerciale aproape de consumatori, are clar un avantaj strategic la acest capitol. Altfel spus, se realizeaza mult mai bine partea de “brand awareness” – asta fara costuri speciale, ci prin simpla marcare a prezentei in spatiile respective.

Firmele luminoase si literele luminoase, prezente obisnuite in peisajul urban, ajuta mult la partea de branding: zi sau noapte, nu doar ca spatiul respectiv este usor de identificat de catre clienti (sa nu uitam ca in sezonul rece afara este intuneric chiar si de la ora 17-18), ci marcajul functioneaza ca o reclama puternica. Mesajul este transmis clar, garantandu-se o vizualizare optima, indiferent de ora din zi sau din noapte.

litere luminoaseLiterele luminoase constituie o categorie a semnalisticii exterioare caracterizate prin-un efect vizual special. Se folosesc in prezent cele mai noi si eficiente tehnologii inclusiv in materie de consum, astfel ca LED-urile au devenit parte integrata in tot mai multe litere luminoase montate pe fatada unor spatii de retail si nu numai.

Literele volumetrice luminoase se potrivesc in principal la exterior, semnalizand sedii de firme, hale industriale, hoteluri, supermarket-uri sau spatii comerciale, dar se pot folosi si la interior – de exemplu in mall-uri sau cluburi.

reclamaO solutie foarte accesibila si eleganta este si montarea de litere volumetrice 2D, care pot fi realizate din 3 tipuri de materiale: polistirenul expandat sau extrudat, PVC expandat, plexiglas transparent ce poate fi colorat, satinat sau mat prin aplicarea diverselor tipuri de autocolant, dupa cum se mentioneaza pe litereluminoase.eu, website de specialitate in acest domeniu.

Am vazut de-a lungul timpului si companii care trateaza superficial acest subiect, avand cladiri cu suprafete exterioare foarte mari, dar care ignora partea de semnalistica. Mi se pare o greseala, caci chiar daca nu reprezinti o companie de retail, pana la urma brandul tot te va ajuta intr-un fel in vanzari, iar partea de sales este vitala pentru absolut orice organizatie – este in sine esenta oricarui business, indiferent de modul in care este conceput si dezvoltat.