Comertul online seduce tot mai multe branduri de fashion consacrate in mall-uri

Mall-urile au atras trafic si implicit multe branduri importante de fashion, atat branduri romanesti, cat si internationale – multe dintre acestea venite in franciza. Cu timpul, piata a devenit destul de aglomerata, concurenta extrem de acerba limitand profiturile si posibilitatea de expansiune a unor companii active in retailul de produse de imbracaminte si incaltaminte.

Exista companii care prospera si companii care si-au mai estompat prezenta in mall-uri si pe marile bulevarde. Toate insa devin tot mai interesate de comertul online, caci consumatorii romani sunt in numar tot mai mare pe internet si petrec din ce in ce mai mult timp. Boom-ul social media a adus milioane de romani pe Facebook, iar asta ajuta enorm shoppingul online.

De asemenea, tabletele si telefoanele inteligente s-au ieftinit aproape incredibil de mult, iar serviciile de acces la internet sunt nu doar ieftine, ci de multe ori gratuite. Astfel, chiar si in miscare, romanii activi sunt prezenti online si isi muta aici o parte dintre activitatile zilnice, deci si cumparaturile.

haine magazin tinar

Internetul inseamna un mall imens, unde au acces nu doar cei din marile orase, ci si romanii din mediul urban de mici dimensiuni plus “jumatatea nevazuta a Romaniei”, adica mediul rural. Cei care locuiesc in sate si comune sunt “salvarea” pentru retailerii care isi vad afacerile sufocate de concurenta din marile orase.

A avea un magazin online inseamna nu doar un nou spatiu de vanzare in retea, ci un canal extrem de important pentru vanzari. Este de asteptat ca, in viitor, volumele vandute prin acest canal sa inregistreze aprecieri importante, pe masura ce clientii vor aprecia mai mult shoppingul pe internet. Fie ca isi doresc rochii, pantaloni, posete, pantofi de ocazie sau sandale cu platforma, cei care intra in magazinele online descopera o multime de variante. Plata se poate face usor, cu cardul, dar magazinele permit si plata la livrare, in sistem ramburs.

Femeile sunt cele care, in mod traditional, cumpara cel mai des produse de imbracaminte si incaltaminte. Totusi, si barbatii devin tot mai interesati de modul in care arata, iar disponibilitatea lor pentru cumparaturi si plati online s-a dovedit foarte mare – fie ca platesc pentru flori, carti de specialitate, laptopuri de ultima generatie, pantofi office sau camasi de barbati cu maneca scurta.

Viitorul “suna bine” pentru shoppingul online, iar companiile care in trecut s-au bazat pe offline isi vor schimba cu siguranta strategia. Veti vedea tot mai des in magazinele din mall-uri reclame prin care sunteti invitati sa accesati si magazinele online ale respectivelor branduri.