Campanii cu bonusuri si discounturi la produse bancare – strategie de marketing online a Bancii Transilvania

Nu intamplator au crescut atat de mult cei de la Banca Transilvania in ultimii 10 ani, in sistemul bancar romanesc. Chiar si inainte de achizitia Volksbank, Banca Transilvania ajunsese o banca de top, iar acum se lupta pentru pozitia a doua in sistem. Si asta ca banca ce s-a bazat de-a lungul timpului in special pe capital romanesc, o poveste de succes ce merita oricand aplauze. Foarte multe inovatii se leaga de Banca Transilvania, iar cea mai recenta este parteneriatul cu Western Union si MasterCard, pentru plati la ATM-urile bancii pentru toti posesorii de carduri.

banca transilvania star btPe partea de marketing, foarte inteligenta mi se pare imbinarea cu o componenta clara de sales, in cadrul campaniilor online cu discounturi si bonusuri la produse bancare. De Black Friday, Banca Transilvania a lansat, pentru al doilea an la rand, Bank Friday. Clientii persoane fizice si persoane juridice au avut de unde alege: carduri Star BT cu super-bonus (pana la 300 de puncte Star), discounturi la credite ipotecare si de consum, ba chiar si la credite pentru firme, precum cele de aici.

De 1 decembrie, Banca Transilvania a avut o alta campanie de acest gen, legata de Ziua Nationala a Romaniei. Ulterior, campania s-a legat in mod direct de Sarbatorile de iarna, de Luna Cadourilor. Au aparut iarasi discounturi si bonusuri la cele mai dorite produse ale bancii – credite, carduri, depozite etc. Alaturi de parteneri, clientii au putut solicita in aceste campanii, in mod preferential, si alte servicii financiare – asigurari si chiar conturi de tranzactionare pe piata de capital, fara comision in primele luni (prin BT Securities).

Judecand dupa cat de bine se “misca” pe piata, Banca Transilvania are toate sansele sa isi creasca mai departe cota in sistemul bancar, chiar si fara alte achizitii. De Black Friday, alte doua banci au avut campanii speciale, insa cea mai puternica a fost cu siguranta cea a Bancii Transilvania, care a oferit avantaje puternice, demne de marea sarbatoare a reducerilor.