Nu intamplator sarbatorile legate de iubire (Valentine`s Day, Dragobete, dar si 1 si 8 martie) sunt in perioada februarie – martie, cand incepe sa se instaleze primavara. Sezonul iubirii nu este doar ceva al oamenilor, noi suntem doar o parte dintr-un intreg. In caz ca nu intelegeti la ce ma refer, deschideti fereastra sau mergeti putin pe-afara. Totul in jurul nostru, primavara, are o profunda legatura cu continuitatea vietii, cu intimitatea, cu iubirea. De la pomii care explodeaza in flori colorate, la albinele care poarta polenul de colo-colo, la pisicile care au devenit brusc mai prietenoase, caci au devenit “disponibile” pentru partenerii lor motani, la porumbeii si vrabiutele care se alearga in zbor, in jocurile de-a gasitul de pereche; peste tot este acelasi lucru, doar ca altfel.
Venirea primaverii era prezentata si pe la TV, zilele trecute, intr-un reportaj grobian despre masculii barbati care ies pe la terase prin Herastrau, aruncand cu privirea dupa “vestitoarele primaverii”, femeile care au trecut la hainele mult mai sumare specifice sezonului cald. Da, chiar si in limbaj si stil de can-can, tot despre iubire si sex este vorba, caci asta este primavara, in toti si in toate.
In acest context, nu este de mirat ca vanzarile magazinelor de produse asociate intimitatii sunt in crestere. Un segment de piata important este cel al lenjeriei intime, care se poate cumpara inclusiv de pe internet. Fie ca vorbim de lenjerie intima clasica, fie de modele mai “picante”, care pot condimenta viata de cuplu, magazine online precum SevenSins.ro ofera o multime de modele. Produsele sunt prezentate cu fotografii explicite, chiar si cu fotografii trimise de clienti, in cadrul unui program de fidelizare foarte bine gandit.
Seturile sexy sunt comandate online tocmai din motive de… intimitate: multi cumparatori prefera sa nu isi impartaseasca preferintele cu alte persoane, asa cum se intampla inevitabil in experientele de shopping in magazine clasice, cand astepti alaturi de alti clienti la casa de marcat si apoi interactionezi si cu vanzatorii. Online, intimitatea este in deplina siguranta, deci cumparaturile de produse intime sunt absolut intime pe internet 🙂
Venirea primaverii este si o avertizare pentru etapa urmatoare: vara, asociata cu plaja si costume de baie. Fie ca sunt purtate la mare sau la piscine ori stranduri, aceste piese sunt si ele foarte cumparate in perioada actuala, inclusiv pe internet. Foarte multe produse si accesorii pot fi comandate si cu plata prin SMS, ceea ce inseamna si mai multa usurinta.
Pe SevenSins.ro, “sexy” este cuvantul de baza, produsele fiind elegante si atractive. Magazinul are si prezenta offline, cu un showroom deschis in luna martie in Bucuresti, pe Str. Orzari nr. 3, la intersectia strazilor Calea Calarasi si Delea Veche. Ca si pe internet, in magazinul clasic accentul cade pe intimitate, pentru o experienta cat mai placuta: cabine de proba spatioase, spatiu permisiv si gandit pentru a proteja intimitatea clientilor, dar si o zona unde clientii pot primi cafea, in timp ce-si analizeaza optiunile de achizitii. SevenSins.ro are si consilieri de clienti care isi pot valorifica experienta in domeniu, ajutandu-i pe cei ce viziteaza magazinul sa aleaga produsele potrivite. Acest serviciu este util mai ales celor care planuiesc sa cumpere cadouri pentru partenerii de cuplu. De la atata iubire, nu este de mirare ca toata lumea este putin mai zambitoare in sezonul cald 🙂
Plata prin sms e super! Nu stiam de magazinul asta, arata bine, sper ca sunt seriosi.
Nu toata lumea e in starea asta de zambet, eu vad multi oameni uraciosi si primavara :))