Externalizarea serviciilor de call center iti va ajuta afacerea sa creasca

Externalizarea serviciilor de call center iti va ajuta afacerea sa creasca

In calitate de consumatori, devenim tot mai pretentiosi, caci traim intr-o lume in care timpul nostru valoareaza enorm, suntem educati cu privire la drepturile de consumatori europeni si evident ne dorim tot ceea ce este mai bun. Viata activa, dinamica, ne obliga de fapt sa luam decizii rapide, sa alegem mereu nu doar economia de bani, ci si de timp. Vrem scurtaturi, folosim tehnologia tot mai mult, facem diverse activitati online pentru a evita drumurile, cozile, timpul pierdut.

Cand avem nevoie de suport din partea unei firme, ne asteptam ca acest lucru sa se intample foarte simplu si rapid. Fie ca este o problema tehnica, fie ca avem nevoie de informatii comerciale, fie ca dorim sa ne exprimam o opinie cu privire la produse si servicii cumparate, ne dorim sa existe un serviciu de relatii cu clientii cu adevarat profesional, usor de accesat. Aici intervine partea de call center, la care orice firma ar trebui sa se gandeasca foarte bine si careia trebuie sa-i aloce neaparat resurse consistente.

Fie ca vorbim despre un magazin online, fie ca este vorba despre un alt gen de companie (ce ofera produse sau servicii) si care se adreseaza unui numar mare de clienti, serviciul de call center este ideal sa fie externalizat pentru a se ajunge la rezultatele dorite. Daca folosesti resurse interne, cel mai probabil vei inregistra erori semnificative in relatia cu clientii si acest lucru se va vedea in rezultate. Multi dintre noi am sunat la un magazin online pentru a face o comanda si am avut surpriza neplacuta de a observa ca nu raspunde nimeni la numarul specificat pe website ori ca suna ocupat. Un serviciu profesional de relatii cu clientii are mai multe linii, mai multi operatori, si pastreaza apelul in asteptare. Pentru a tine costurile sub control in conditiile unei dinamici destul de ridicate, externalizarea serviciilor de call center este mai mult decat preferata.

Pentru astfel de servicii de call center se poate analiza oferta celor de la bestcall.ro. Este vorba despre o companie din Bucuresti, care ofera servicii premium oricarei firme nationale. Cei de la BestCall Sales & Marketing propun servicii complete, solutii profesionale de Call Center si Contact Center, solutii outbound si inbound. Info Line, numere verzi si multe altele se regasesc in gama de servicii. In plus: Telemarketing, Telesales, Customer Satisfaction and Surveys. Cu o astfel de abordare proactiva, iti vei ajuta afacerea sa creasca sustinut.

“Prin serviciul de telesales, avem ca obiectiv cresterea vanzarilor. Echipa noastra va sta la dispozitie daca doriti sa initiati o campanie de vanzari prin telefon. Obtineti rezultate maxime cu investitii minime prin serviciile noastre. Prin telemarketing va putem asigura cresterea vanzarilor si un portofoliu mare de clienti”, subliniaza oficialii BestCall Sales & Marketing.