Ce trebuie sa faci cand ai nevoie de advertoriale SEO?

Ce trebuie sa faci cand ai nevoie de advertoriale SEO?

Advertorialele SEO sunt articole care contin cuvinte cheie si raspund cel mai mult la cautarile utilizatorilor. Poti solicita advertoriale profesionale aici. De exemplu, daca ai un magazin online unde vinzi canapele, exista categorii de persoane interesate sa cumpere o canapea. Oamenii introduc solicitarea pe Google si astfel, te pot descoperi. Daca textele de pe site-ul tau contin cuvinte cheie, atunci utilizatorii pot veni sa cumpere o canapea de la tine. Acest lucru duce direct la raspunsul la intrebarea „De ce am nevoie de advertoriale SEO pentru site?” Advertorialele ajuta utilizatorul sa gaseasca ceea ce cauta. De asemenea, servesc drept o expansiune pentru motorul de cautare: cu cat continutul de pe site este mai optimizat, cu atat resursa web va fi clasificata mai sus in rezultatele cautarii, va mentine utilizatorii pe pagina, faciliteaza conversia vizitatorilor in abonati / cumparatori.

Advertorialele sunt o componenta importanta a unui site web extrem de clasat, iar daca compania decide sa faca promovarea SEO a site-ului, scrierea de advertoriale va fi obligatorie. 

Ce este un advertorial SEO bun?

Raspunsul la aceasta intrebare poate fi un drum lung, si prin urmare, acest drum lung duce catre profit. In fiecare zi exista cateva tendinte, sunt scrise postari lungi, se separa articole si seo-texte, motoarele de cautare prezinta, de asemenea, anumite cerinte, iar clientii sunt, de asemenea, diferiti. Acestea sunt subtilitati si tendinte care se schimba regulat. 

Cum trebuie sa fie un advertorial?

Un advertorial este util pentru oameni. Un astfel de text ar trebui sa raspunda clar la solicitarea utilizatorului. Printr-un advertorial o persoana poate afla ce tipuri de canapele ai la vanzare, din ce sunt facute, care sunt avantajele reale, cum sa le cumperi si cat costa, metoda de livrare. 

Un advertorial este un text informativ. Poti scrie de o mie de ori intr-un text ca modelele de canapele sunt cele mai ieftine si, in acelasi timp, de cea mai buna calitate, deoarece acest lucru nu va oferi utilizatorului nicio informatie. Un advertorial trebuie sa contina informatii fiabile si cat mai concise despre magazinul tau online.

Un advertorial este unic. Expertii de la agentia SEO AD Revolution sunt foarte atenti la acest aspect. La agentia SEO AD Revolution unicitatea textului ramane printre criteriile cele mai solicitate. In mod ideal, pragul minim de unicitate este de 70%.

Cuvinte cheie. Cuvintele cheie nu pot fi utilizate prea des. In SEO formula ideala este de maximum 2 ori la 500 de cuvinte. Si ar trebui sa fie inserate in text, astfel incat articolul sa ramana convenabil si usor de citit. 

Usor de citit. Pentru a face advertorialul convenabil de citit, acesta trebuie impartit in paragrafe, trebuie adaugate elemente grafice si se foloseste un font clar.

Acesta este un minim de baza pentru redactarea advertorialelor, insa exista multe servicii si cerinte care sunt implicate.