Pe agenda potentialilor chiriasi ai spatiilor de birouri sunt incluse masurile de sanatate, siguranta si avantajele tehnologice

Pe agenda potentialilor chiriasi ai spatiilor de birouri sunt incluse masurile de sanatate, siguranta si avantajele tehnologice

Din pacate, impactul pandemiei cu Coronavirus s-a simtit destul de puternic si a avut un impact destul de mare asupra companiilor mici, mijlocii si mari si inca se resimte asupra celor care doresc sa inchirieze spatii de birouri. Accentul este pus acum pe masuri de siguranta, de sanatate si de imbunatatire a tehnologiei.

Impactul pandemiei cu virusul Covid 19 asupra companiilor si deciziei inchirierii spatiilor de birouri

Companiile din intreaga Europa au inregistrat o scadere a activitatii incepand cu sfarsitul lunii martie a anului 2020, o data cu limitarea deplasarilor si a tranzactiilor de orice fel. Reprezentantii companiei care isi orienteaza atentia catre serviciile de inchirieri birouri in Bucuresti chiar si in aceasta perioada delicata trebuie sa fie constienti ca nu pot pune in pericol sanatatea angajatilor lor.

Se lucreaza foarte mult la redefinirea zonelor comune din spatiile de birouri, la deservirea acestora prin crearea coridoarelor de circulatie libere, la adoptarea unor masuri de sanatate si siguranta, cum ar fi instalarea de filtre UV, de huse pentru manerele usilor, protectii pentru butoanele lifturilor si masuri de ventilatie naturala.

Nu in ultimul rand, administratorii proprietatilor si spatiilor de birouri sunt nevoiti sa vina cu solutii creative pentru a incorpora costurile privind sanatatea si siguranta si pentru a profita de aceasta oportunitate astfel incat sa creeze legatura emotionala intre ocupanti si locul lor de munca.

Cum lupta administratorii afacerilor cu coronavirusul in spatii de birouri

Cei mai multi administratori ai afacerilor care opteaza pentru birouri de inchiriat in Aerogarii trebuie sa puna foarte mare accent pe protejarea spatiilor de birouri si automat a angajatilor, pentru a preveni raspandirea virusurilor si bacteriilor in spatii aflate in exploatare.

Distantarea birourilor – o masura necesara

Practic, se intra intr-o noua era in care oamenii de afaceri trebuie sa se adapteze noilor provocari si sa se asigure ca distanta recomandata pentru siguranta sanitara este respectata in permanenta de angajati. Acest lucru poate fi realizat prin distantarea birourilor, prin instalarea semnalizarilor vizuale, cum ar fi celebrele cercuri desenate pe podea in jurul fiecarui birou care limiteaza apropierea oamenilor, dar si functionarea in mai multe schimburi pentru mentinerea numarului de persoane din spatiile de birouri la un nivel minim.

Marcarea culoarelor si sensurilor de mers pentru angajati

Totodata, in spatiile de birouri este importanta marcarea fluxurilor de sens unic de deplasare pe culoare, prin sagetile desenate pe podea. Se poate recurge si la instalarea senzorilor in birouri care sa monitorizeze miscarile angajatilor prin intermediul smartphone-urilor, senzori care permit reprezentantilor companiei sa verifice eficacitatea designului interior si respectarea fluxurilor unidirectionale.

Filtrarea aerului, o masura speciala de lupta cu virusul COVID 19

Nu in ultimul rand, filtrarea aerului este foarte importanta in vederea prevenirii infectarii angajatilor cu virusul COVID 19. Este important ca aerul asigurat angajatilor sa fie de calitate superioara, prin instalarea sistemelor de filtrare performa